Secrete de marketing pentru maximiza veniturile în luna iubirii


Este luna iubirii si iti doresti sa faci o bucurie cuiva special. Ii trimiti flori? Ciocolata? O/Il inviti la o iesire romantica? Abordarea poate determina rezultatul intentiei tale.

La fel ca si cum ai cuceri un iubit/iubita, business-ul tau trebuie sa gaseasca cele mai bune modalitati de a atrage clientii. Probabil ca nu vei folosi bomboane sau trandafiri, ci mai degraba tactici de marketing eficiente care sa atraga atentia.

In acest sezon al iubirii, iti propunem cateva idei despre cum iti poti promova afacerea pentru cele mai bune rezultate.
produse recomandatepng

Acționează astfel încât 70% dintre consumatori să se simtă speciali trimițându-le corespondența directă

Conform unui studiu privind corespondenta directa, 70% dintre consumatori au declarat ca scrisorile ii fac sa se simta apreciati in calitate de clienti. Si nu este de mirare, deoarece exista ceva special in a primi o felicitare prin posta - indiferent daca este vorba de Ziua Indragostitilor, Dragobete sau alta ocazie. Chiar daca traim vremuri in care digitalizarea castiga tot mai mult teren, inca mai este adevarat ca oamenii prefera sa primeasca mesaje sau scrisori prin posta in locul unui e-mail.

Statisticile demonstreaza, de asemenea, ca posta directa are o rata medie de implicare de 95%, ceea ce inseamna ca atunci cand trimiti un mesaj prin posta clasica, cei care il primesc revin, in medie, de cel putin patru ori asupra lui. Asta inseamna ca ai mai mult timp la dispozitie pentru a avea un impact semnificativ.

Dar inceperea unei campanii de marketing prin corespondenta directa nu trebuie sa fie un efort descurajator. Cu ajutorul automatizarii, poti programa o campanie de carti postale sau de scrisori o singura data pe parcursul intregului an - ca raspuns la orice factor de declansare pe care il doresti, cum ar fi un follow up la un potential client care nu a fost foarte convins dupa o prima discutie despre produsele sau afacerea Forever.

De asemenea, poti sa automatizezi trimiterea cartilor postale sau a scrisorilor catre cei care au intrat pe site-ul tau, dar a caror vizita nu s-a finalizat cu o achizitie.
cea mai frumoasa afacerepng

Câștigă și păstrează interesul clienților tăi

Cum pastrezi interesul potentialilor clienti suficient de mult pentru a-i transforma in clienti loiali - adica intr-o relatie de angajament? Un studiu din 2023 arata ca 60% dintre consumatori sunt inclinati sa reactioneze la o promotie atunci cand o vad pe mai multe canale.

Asadar, pentru a atrage publicul, trebuie sa comunici in mod constant prin diferite tipuri de platforme: emailuri, apeluri telefonice, postari in social media si corespondenta prin posta care ne mentin brandul relevant in fata potentialilor clienti.

Modifica frecventa de contact pe masura ce inveti mai multe despre ceea ce functioneaza si ceea ce nu functioneaza. In cele din urma, vei gasi o rutina buna. Daca observi o scadere a activitatii, incepe sa verifici mai devreme, bineinteles.

Si nu uita niciodata, faza de „curtare” nu se termina niciodata. Trateaza-ti bine clientii care se intorc, iar acestia vor ramane alaturi de tine pentru totdeauna.
Daca ti-a placut articolul, da-l mai departe celor care crezi ca au nevoie sau pe care i-ar inspira, dand share in social media sau trimitandu-l prin email, si adu mai multi prieteni alaturi de noi.

Sntate Personalizat - 10 oct2023png