Potențial nelimitat
As vrea sa va spun povestea unui batran care a economisit bani ani de zile pentru a merge intr-o croaziera in jurul lumii. Era visul vietii lui, motivul pentru care se ducea zi de zi la lucru. A decupat poze ale locurilor pe care isi dorea sa le viziteze si a rascolit internetul si revistele pentru a gasi o oferta de croaziera pe care sa si-o poata permite. A gasit pana la urma biletul ideal, pe un vas al carui traseu includea orasele pe care isi dorea sa le vada, la pretul pe care il considera corect. Era foarte incantat! Visul lui era pe cale sa devina realitate. In ciuda costurilor si bugetului limitat, a decis ca isi va lua cu el doua valize. Una cu haine si camera de filmat si cealalta cu mancare. Planul lui era perfect. Urma sa stea in cabina lui si sa evite excursiile foarte costisitoare si cinele la bordul vaporului. Urma sa faca fotografii prin micul lui hublou si sa vada orasele minunate din jurul lumii din confortul cabinei pe care si-o permisese.
In sfarsit a sosit ziua plecarii. Cabina lui era un pic mai mica decat se astepta, dar hubloul era bine pozitionat. Pentru trei luni a mancat conserve in timp ce urmarea minunile lumii trecand prin fata ochilor sai. Zi de zi se hranea din aroma mancarurilor servite pe vas. Auzea rasetele si buna-dispozitie ale celorlalti pasageri, discutand despre excursiile la care luasera parte. Apoi, in ultima seara, unul dintre angajati l-a intrebat la care dintre cinele de ramas-bun dorea sa participe. „Oh”, a raspuns batranul, „Nu-mi permit sa particip la niciuna, bugetul meu e prea mic.”
Confuz, angajatul i-a explicat ca tot ce era disponibil la bord, inclusiv excursiile, erau gratuite, fiind incluse in pretul biletului pe care-l platise.
„Nu se poate!”, a exclamat batranul...
Ratase sansa vietii lui pentru ca nu profitase de oportunitate si permisese ca ceea ce credea el ca merita sa-i limiteze optiunile in viata. Pentru ca nu visase la acele lucruri i se pareau imposibile. Nu era constient de intregul lui potential pentru ca isi limita singur gandirea. Daca batranul din povestea noastra si-ar fi acordat putin timp sa paseasca in afara sferei cunostintelor sale, ar fi profitat mai mult de oportunitate.
De prea multe ori vedem distribuitori care rateaza potentialul Planului de Marketing pentru ca nu sunt atenti la detalii sau, chiar mai rau, decid ei ce este posibil si ce nu. Iata si un exemplu in acest sens: peste 30 de FBO au ratat calificarea la primul Raliu Global, cel din Hawaii cu mai putin de 100 p.c. Doar 8 p.c. pe luna i-au separat de excursia vietii lor. Va asigur ca acest lucru nu are nicio legatura cu volumul vanzarilor, ci cu increderea.
Muhammad Ali spunea: „Imposibilul este doar un cuvant mare spus de oameni mici carora li se pare mai usor sa traiasca in lumea pe care o cunosc decat sa fie constienti de puterea pe care o au de a schimba aceasta lume. Imposibilul nu este un fapt. Este o opinie. Imposibilul nu este o declaratie. Imposibilul inseamna sa indraznesti. Imposibilul este temporar. Imposibilul nu inseamna nimic.”
Asadar, pe masura ce evaluam realizarile din primele doua luni ale anului si ne planificam restul activitatilor, va incurajez sa cautam modalitati de a maximiza oportunitatile si de a distruge imposibilul.
Willie Wonka, un personaj de film, spunea: „Charlie, iti aduci aminte ce s-a intamplat cu omul care dintr-odata si-a dat seama ca avea tot ce isi dorea? Ce s-a intamplat, Willie? A trait fericit pana la adanci batraneti!”
Aceasta aventura are un final fericit pentru fiecare dintre noi. Indiferent daca noi credem acest lucru sau nu!
Reperele măreției – iată câteva idei la care merită să reflectați...
Folosind cele patru arii din Reperele măreției, veți putea:
RECRUTARE
• Sa fiti mai curajosi in impartasirea oportunitatii.
• Sa abordati cel putin o persoana noua in fiecare zi.
• Sa cereti mereu recomandari pentru consumul produselor si pentru afacere.
FIDELIZARE
• Sa aveti grija, conducand prin exemplul personal, ca fiecare membru al echipei voastre sa fie Activ (4 p.c.) in fiecare luna.
• Sa tineti mai eficient legatura cu clientii si partenerii vostri de afacere.
PRODUCTIVITATE
• Sa va contactati regulat clientii si sa fiti creativi in felul in care le prezentati produsele.
• Sa incercati un produs pe care nu l-ati folosit pana acum si sa fiti mai disciplinati in ceea ce priveste produsele pe care le folositi acasa – inlocuiti produsele cu ZERO puncte credit cu produse Forever.
• Sa invatati mai multe despre produse.
DEZVOLTARE
• Sa va evaluati echipa, sa-i identificati pe cei care vor sa avanseze in Planul de Marketing si sa va concentrati asupra lor.
• Sa va extindeti calatoria la Raliul Global sau intalnirea Eagle Manager pentru a recruta si a va distra.
• Sa va propuneti un nivel mai mare de calificare la Chairman’s Bonus, Eagle Manager si Raliul Global.
Preluare din mesajul lui Gregg Maughan, Presedinte FLP International
Daca ti-a placut articolul, da-l mai departe celor care crezi ca au nevoie sau pe care i-ar inspira, dand share in social media sau trimitandu-l prin email, si adu mai multi prieteni alaturi de noi.