Consumatorul - un FBO nedescoperit


„In fiecare bloc de marmura vad o statuie, la fel de clar ca si cum ar sta in fata mea, pregatita si perfecta in atitudine si actiune. Trebuie doar sa dau la o parte peretii bruti care intemniteaza minunata aparitie pentru a o dezvalui si celorlalti”, spunea Michelangelo Buonarroti, geniul universal al perioadei renascentiste. Afirmatia sa poate caracteriza toate actele creative, dar mai ales pe cele transformationale.

In evolutia ta Forever treci prin multe puncte de metamorfoza. Incepi cu primul pas, cel al semnarii formularului de inscriere, cand devii un om de afaceri. Apoi, fiecare treapta urcata in Planul de Marketing, fiecare noua postura in care te regasesti (de exemplu cea de sponsor) iti solicita puterile in a „radiografia” noua situatie si a valorifica oportunitatile create. Una dintre cele mai rodnice preschimbari la care iti poti aduce contributia este transformarea clientilor tai, consumatori de produse Forever, in Forever Business Owneri, deci in oameni de afaceri.
produse recomandatepng
Efortul unui artist transforma piatra intr-o sublima sculptura cu ajutorul daltei si ciocanului. La randul tau, ai uneltele necesare pentru a-i convinge pe cei care se bucura de efectele pozitive ale produselor sa devina promotorii lor activi. Prezentarile de oportunitate, Planul de Marketing, exemplul personal, dialogul si ascultarea activa sunt doar cateva dintre aceste unelte.

Descopera intai punctele la care oamenii sunt sensibili, motivele pentru care ar incepe o cariera Forever, „de ce?”-urile lor. Ele pot fi: independenta financiara, libertatea ca antreprenor, posibilitatea de a calatori si a vedea lumea, dorinta de a face parte dintr-o comunitate, capacitatea de a compensa costurile produselor prin castigul oferit de afacere sau timpul suplimentar de petrecut cu familia. Indiferent care ar fi aceste motive, ele trebuie identificate, ridicate la suprafata si puse in lumina potrivita.

Orice sculptura are nevoie de un postament. Consumatorii de produse il au deja prin faptul ca ei le cunosc si se bucura de efectele lor pozitive. Continuand metafora, merita sa gasesti si sa cultivi acele trasaturi care vor face din noul FBO un bun om de afaceri:
   energia, creativitatea si dispozitia de a aloca timp sunt materialul din care se alcatuieste lucrarea ta
•    increderea in produse si afacere este structura de rezistenta a statuii pe care o realizezi
•    entuziasmul si atitudinea pozitiva reprezinta postura in care se afla personajul pe care il dezvolti
•  cunoasterea produselor si a Planului de Marketing este aplecarea asupra detaliilor, fara de care statuia nu capata frumusetea asteptata
•   puterea de convingere este capacitatea lucrarii artistice de a transmite un mesaj, un sentiment sau o stare si de a avea o influenta asupra celor din jur.

Frumusetea, trainicia si faima lucrarii depinde, evident, de sculptor. Noul tau FBO va fi cu atat mai activ si dedicat noii sale cariere cu cat tu vei depune mai mult efort, atat la momentul initial, cat si de-a lungul evolutiei sale.
cea mai frumoasa afacerepng
Renasterea, acel curent de innoire sociala si culturala prin care a trecut omenirea intre secolele al XV-lea si al XVI-lea, a fost un deziderat uman firesc, tranzitia de la societatea medievala la cea moderna. Este echivalentul pasului inainte sau al treptei pe care fiecare dintre noi isi doreste s-o urce in momente importante ale vietii sale. Corect expus, acesta este mesajul care se cuvine a fi livrat fiecarui client consumator in care poti distinge potentialul unei cariere in Forever. Precum Michelangelo, ai nevoie de cheia cu ajutorul careia sa-i descoperi, prin tumultul si presiunea vietii cotidiene, oportunitatea pe care o are in fata: forma care promite, treapta superioara, cararea ce duce spre redescoperire. Intr-un cuvant, succesul in afaceri.

EXERCITIU
Construieste un tabel in care pe prima coloana listezi clientii tai actuali, consumatori de produse Forever. Apoi, pe primul rand, enumera caracteristici ale personalitatii pe care, in opinia ta, trebuie sa le aiba un bun FBO. Ele pot fi, de exemplu, seriozitatea, dispozitia de a munci, punctualitatea, hotararea, atitudinea pozitiva, entuziasmul, flexibilitatea sau puterea de convingere. Din experientele anterioare si discutiile pe care le porti cu ei, bifeaza pentru fiecare FBO acele caracteristici pe care deja le identifici la el. Vei avea astfel un instrument care te va ajuta sub doua aspecte. In primul rand vei putea construi mai bine argumentatia prin care sa poti determina un consumator sa devina FBO, plecand de la „de ce”-ul propriu si bazandu-te pe caracteristicile sale actuale. Apoi, dupa ce el va face parte din echipa ta, vei sti care sunt acele laturi ale personalitatii sale asupra carora e bine sa se aplece, spre a se desavarsi ca om de afaceri Forever.
Daca ti-a placut articolul, da-l mai departe celor care crezi ca au nevoie sau pe care i-ar inspira, dand share in social media sau trimitandu-l prin email, si adu mai multi prieteni alaturi de noi.
youtubepng