De ce merită să ai un blog?


Ești FBO? Scrie articole pe blogul tău
In conditiile in care, in perioada pe care o traversam, intalnirile fizice sunt putine, iar numarul de participanti este limitat, diversificarea promovarii pe cat mai multe canale din mediul online devine o conditie a succesului, pentru cresterea afacerii tale Forever.

seminarii onlinepng
Conform statisticilor recente, la nivel mondial 77% dintre utilizatorii de internet citesc bloguri, iar numarul acestora este, de asemenea, in crestere. Mai mult decat atat, 60% dintre cumparatorii online afirma ca au achizitionat produse dupa ce au citit articole despre acestea.

Ce avantaje îți poate aduce dezvoltarea unui blog?
•    Continua sa fie o sursa extrem de valoroasa pentru generarea de contacte noi, care se pot transforma, la randul lor, in clienti si / sau parteneri in echipa.
•    Un studiu HubSpot din 2020 a aratat ca 60% dintre oameni citesc un blog cel putin o data pe saptamana.
•    Este un instrument perfect pentru a initia o conversatie si pentru a dezvolta o relatie de comunicare bazata pe incredere cu publicul tau tinta.
•    Il poti folosi pentru a-ti spune povestea, pentru a genera informatii utile si atragatoare pentru cei din echipa ta sau pentru cei care ti-ai dori sa faca parte din ea.
•    Te ajuta sa-ti formezi si sa-ti fidelizezi audienta, pentru ca ofera valoare cititorilor fara a cere ceva la schimb.
•    Este forma moderna a clasicei si binecunoscutei carti de vizita.
•    Te ajuta sa te remarci. Conform „regulii 1”, numai 1% dintre utilizatorii activi de internet creeaza continut nou, in timp ce restul de 99% doar il vizualizeaza. Creandu-ti propriul blog, te diferentiezi de cei 99% si te poti face remarcat. Iar acest lucru este esential pentru realizarea obiectivelor tale pe termen lung.
produse recomandatepng

Ești FBO și te gândești să îți începi propriul blog?
Ține cont de următoarele aspecte:
1.   Da-i blogului tau personalitate - aminteste-ti cele trei P-uri: Personal, Politicos si Pozitiv

Evita doar sa preiei texte, trece-le prin filtrul propriu si fa-le parte din povestea/experienta ta. Exprima-te cu entuziasm si foloseste un limbaj adecvat.

2.   Fixeaza-ti un obiectiv in ceea ce priveste blogul si construieste-ti o strategie pentru atingerea acelui obiectiv

Vrei sa iti ajuti echipa sa afle mai multe informatii depre produsele Forever? Sa cresti rulajul afacerii tale? Sa atragi persoane noi? Pentru a obtine rezultate optime, asigura-te ca si continutul este in concordanta cu obiectivul tau, oricare ar fi acesta.
banner 1png
3.   Comunica pe intelesul cititorilor tai si incurajeaza interactivitatea

Daca ti-ai propus sa scrii un articol care sa vizeze mai mult consumatorii, aminteste-ti ca acestia nu vor cunoaste toate terminologiile pe care le folosim in Forever. Termeni precum „puncte credit”, „FBO”, „Raliul Global”, „linie inferioara” etc. ar trebui evitati sau explicati in detaliu, pentru ca pot crea confuzii printre consumatori sau prospecti.

Un continut excelent ar trebui sa incurajeze conversatia si sa starneasca reactii. Scopul unui blog este de a incuraja cititorii sa se exprime si sa poarte conversatii in jurul subiectului unui anumit articol.

Blogul ar trebui sa foloseasca instrumente de distribuire (share) catre paginile tale din retelele de socializare sau e-mail, pentru ca cititorii sa poata distribui informatia relevanta pentru ei si altora, care te-ar putea descoperi ulterior.

4.   Foloseste toate instrumentele pe care le ai la dispozitie pentru a creste vizibilitatea

Blogul ar trebui sa se concentreze pe unul sau doua cuvinte cheie, deoarece acest lucru il va face mai popular in cautari. Cuvintele cheie pot fi incluse in urmatoarele locuri: titlu, URL (daca este posibil), metadate, titluri si subtitluri, etichetele imaginilor si continut.

Respecta regula 80/20 atunci cand scrii pe blog: 80% din continut ar trebui sa fie util si informativ, sa vizeze doar cititorul, iar cele 20% pot fi legate de promovarea produselor sau a companiei.

Adauga descrieri unice de metadate la postarile de pe blog. Acest lucru nu numai ca ii va convinge pe oameni sa dea click pe blogul tau, dar te va ajuta sa te clasezi mai bine in topul cautarilor.
suplimentepng
5.   Si nu in ultimul rand, asigura-te ca ceea ce publici este in conformitate cu Politicile Companiei, valorile Forever si legislatia in vigoare

Nu face afirmatii medicale despre produse. Produsele Forever sunt suplimente alimentare, ne ajuta sa ne mentinem un stil de viata sanatos, sa aratam mai bine si sa ne simtim mai bine.

Blogul trebuie sa includa numele tau si expresia „Forever Business Owner Independent”.

Valorile si etica profund inradacinate au jucat un rol major in modelarea nucleului Forever.

Aceste valori, alaturi de misiunea noastra, fac compania Forever cu adevarat impresionanta. Prin urmare, este important sa te familiarizezi cu valorile Forever, astfel incat sa poti intelege cu adevarat fundamentele. Acest lucru te va ajuta sa tii cont de valorile si ideologiile companiei atunci cand scrii pe blog.

6.   Converteste traficul in clienti potentiali

Dupa ce observi o crestere a traficului care vine pe site-ul tau prin intermediul blogului, este important sa convertesti acest trafic in clienti potentiali.

Adauga un indemn/intrebare cheie (call-to-action) la sfarsitul postarii de pe blog pentru a initia conversatia si a interactiona cu cititorii. Dezvolta relatii cu cititorii tai, pentru a le castiga nu doar interesul, ci si increderea.

Daca scrii despre un produs din gama Forever, asigura-te ca la final ii intrebi daca au incercat produsul, daca il cunosc, daca le-ar placea sa il foloseasca sau daca vor mai multe detalii despre el. Arata-le ca esti dispus sa comunici cu ei si ca esti transparent in privinta lucrurilor pe care le promovezi.
Te-am facut curios? Afla mai multe detalii despre cum sa iti creezi un blog accesand noul nostru Ghid de Blogging, disponibil in contul tau de FBO de pe foreverliving.ro, sectiunea „Materiale Informative Online”.

Mult succes si abia asteptam sa ne impartasesti experienta ta de blogging!
Daca ti-a placut articolul, da-l mai departe celor care crezi ca au nevoie sau pe care i-ar inspira, dand share in social media sau trimitandu-l prin email, si adu mai multi prieteni alaturi de noi.
cea mai frumoasa afacerepng