Cum sa crești productivitatea în afacerea Forever

Ce înseamnă productivitatea în afacerea Forever?
Productivitatea = valoarea totala a comenzilor plasate in echipa ta, impartita la numarul de persoane care au plasat comenzi. Cu alte cuvinte, valoarea medie a comenzii / FBO. Prin urmare, ca sa cresti productivitatea in echipa, e nevoie sa cresti aceasta valoare.
De unde pornesti?
Ca in orice lucru pe care vrei sa-l realizezi, totul porneste de la evaluarea situatiei curente in care te afli si, cel mai important, de la doua intrebari pe care sa ti le pui si la care sa raspunzi cu onestitate.
1.    De cand esti parte din Forever?
Indiferent daca te-ai alaturat companiei cu o luna in urma, cu trei luni, sase luni sau chiar cu mai multi ani in urma, e nevoie sa-ti stabilesti un termen – limita pentru ceea ce vrei sa realizezi, ca sa ai, astfel, o strategie clara pentru a ajunge acolo si sa treci la actiune.

2.    Cate puncte credit realizezi in fiecare luna?
Ai mai jos 3 variante. Analizeaza-ti afacerea si gandeste-te de care dintre ele esti mai aproape. Apoi gandeste-te unde ai vrea sa ajungi si ce trebuie sa faci in acest sens.

Cum cresti productivitatea?
Exista o formula simpla, cu actiuni pe care sa le faci tu, personal, si sa-ti inveti si echipa sa le faca.
Cum cresti numarul clientilor?
•   Cel putin 10 mesaje private zilnic
•   Accent pe recrutarea de parteneri noi, care sa aduca la randul lor clienti
•   Instruirea echipei, astfel incat sa devina profesionisti in prezentarile de produse si de afacere
•   Cresterea ratei de fidelizare, prin implinirea asteptarilor clientilor si oferirea de servicii care sa le depaseasca asteptarile.

Cum cresti numarul si valoarea comenzilor?
•   Accent pe calificarea cat mai rapida a Novus Customerilor la nivel de Asistent Supervizor si incurajarea Novus Customerilor, chiar daca nu pot inca sponsoriza, sa-si invite prospectii la prezentarile de oportunitate (cele din propriile echipe, precum si webinariile saptamanale Online Business Presentation, organizate de companie). De ce? Pentru ca, daca un prospect este interesat sa se alature afacerii, Novus Customerul va fi mult mai motivat sa atinga rapid nivelul de Asistent Supervizor.
•   Focus pe pachete de produse, potrivite nevoilor individuale ale clientilor
•   Cunoasterea cat mai in detaliu a produselor si a tendintelor pietei
•   Imbunatatirea tehnicilor de up-selling si cross-selling in cadrul echipei (mai mult despre acest subiect in newsletter-ul 38)

Cum cresti frecventa comenzilor?

•   Impartasirea zilnica a planurilor, in grupurile pe care le ai cu echipa si cu liderii din echipa ta
•   Impartasirea rezultatelor, care creeaza incredere si entuziasm in echipa
•   Instruirea echipei, care asigura duplicarea modelului de lucru si a reusitelor
•   Follow-up consecvent cu clientii si invitarea lor, periodica, la evenimente speciale, precum prezentarile de produse sau lansarea de produse noi (mai mult despre cum sa faci o prezentare atractiva in newsletter-ul 20)

Un calcul simplu iti arata si rezultatele concrete ale actiunilor tale conform formulei de mai sus. Pornim de la urmatorele cifre:



Rezultatul?
O crestere de numai 10% in fiecare dintre aceste trei arii inseamna o crestere de 33% a veniturilor. Imagineaza-ti cum ar evolua veniturile tale daca nu te-ai limita la acest procent de 10%. Totul depinde de tine.
produse recomandatepng